Pak je rust in Weerribben en Wieden

vrijdag 8 april 2016

Donderdag 7 april is de campagne “Pak je rust” gelanceerd bij Restaurant de Lindenhof in Giethoorn. De campagne is een initiatief van WaterReijk Marketing in samenwerking met Weerribben Zuivel, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer en ondernemers uit de regio. Een blow-up melkpak van Weerribben Zuivel werd onthuld waarop de campagne gepromoot wordt. Het pak werd onthuld door ondernemers Klaas de Lange van Weerribben Zuivel, Martin Kruithof van Restaurant de Lindenhof en wethouder Wim Brus van de gemeente Steenwijkerland.

Wat houdt de campagne in?
Met deze campagne wordt de regio Weerribben Wieden landelijk onder de aandacht gebracht. De melkpakken van Weerribben Zuivel zijn onder meer verkrijgbaar bij Ekoplaza en Marqt. Op het melkpak staan tien arrangementen uitgelicht die samen met ondernemers in de regio zijn samengesteld. De arrangementen zijn allen unieke samenwerkingen waarbij verblijf gecombineerd wordt met bijzondere buitenactiviteiten. De consument kan deze arrangementen boeken via de actiesite www.weerribbenactie.nl, tevens maken zij kans op een luxe vakantie. Alle arrangementen worden de komende tijd getest door journalisten die voor landelijke media schrijven, zoals de Telegraaf, wandelmagazine Op lemen voeten en lifestyle magazine Salt.

Promotie voor Nationaal Park en de hele regio
De campagne “Pak je rust” maakt onderdeel uit van de “Wat drijft jou?” campagne die WaterReijk Marketing in 2015 is gestart. Hierbij wordt het gebied gepromoot door middel van verhalen uit de regio in de thema’s natuur, water en cultuurhistorie.